#403 Hästjobb

Nu har jag jobbat tre dagar i Skara och en dag på Axevalla, nästa vecka blir det mera jobb. Roligt att komma igång lite. K och Lokeman har varit hemma. I fredags åkte vi på midsommarkalas i Thn, och igår åkte vi till Kottens farmor och farfar. Min bil håller på att få en ny fjäder VB men när det är klart ska jag ta en lov förbi IKEA och sen förbi svägerskan och få lite fläder till saft 🙂

Sen ska jag hem och göra mig redo för en ny jobbvecka. K o Kotten är kvar här tills på onsdag. 😯 Hur ska jag klara det?? Jo. Jag ska passa på att njuta av att vakna av mig själv istället för kl 5 av att någon gnäller. Jag ska passa på att åka till stallet och ta långturer med Skurtis (så långa jag orkar utan att få skavsår och träningsvärk). Och jag ska yoga. Vilket jag ska se till att bli bättre på över lag.

Nähe. Då kanske det är dags för mig att packa ihop mina saker innan Kottis vaknar.

Kommentera

