#404 Jag har besegrat Vindguden Tafonius

Asså herregud. Jocke och Jonna. Deras videor måste man ju titta på med mindre allvar. Jag undrar hur man kan vara så lost.

De är ju rätt glada och vad ska man säga, sympatiska? Bortsett från prankvideorna antar jag. Men de har banne mig inte alla indianer i kanoten. De kan påstå saker på fullt allvar som en annan bara ”Eh näe. Näe så är det faktiskt inte.”

Så off topic. Inte alls det jag skulle skriva.

Jag har jobbat idag och igår. Åpperäjschön. Sövt lite ponis. Igår tog det hur lång tid som helst. Åkte hem halv elva igår kväll. Trött. Imorgon och på fredag står jag stand by och på torsdag är det på travet.

Men åh. Snacka om att Nick har satt min standard. Han är liksom definitionen av en hästkirurg för mig. Alla andras metoder är bara konstiga. Alla andra är långsamma och fumliga i jämförelse.

Jag tror inte att min framtid i Skara är på om det ska vara så. Rockar vård och akuten istället.

Nu ska jag chilla, har röjt undan en massa, imorgon ska jag dammsuga, moppa och duscha.

Lilleman har det bra med pappa på kusten ❤

Kommentera

