#409 Sliter och kokar

Idag har Lilleman varit på 1årskontroll hos tandhygienisten 🙂 Fick lite information och sen tittade hon på hans bissingar 😊

Bortsett från den korta stunden har jag spenderat hela dagen åt att fixa på framsidan av huset. Har grävt ur lite längs väggen, lagt markduk, avskiljare och fyllt med grus. Under trappen har grannens lillkatt gått och skitit flera gånger, skrälle. Perfekt med insynsskydd och mjuk skön sand. Men nu din rackare är det hårt grus! Nu får du gå och bajsa i nån annans trädgård.

20170808_210237.jpg

Imorgon ska jag jobba! 🙂 kul och lite läskigt. Jag och en veterinär från Karlstad ska hålla kliniken öppen onsdag till fredag. Ska försöka se till att den står kvar på måndag när N och T kommer tillbaka från semestern! För övrigt håller jag på att koka min kopp för jag har en känsla av att jag kan komma att behöva den imorgon. Så nu är den redo och jag lovar att recensera den 😉

Nästa inlägg får bli ett mer Lokeinspirerat inlägg, han fyller ju snart ett år 😮❤ lille stumpen. Nu måste jag sova om jag ska orka med morgondag och jour med beredskap på natten 😫

20170807_115202

Hjälper till med shoppingen 😍

Kommentera

