#412 Livestream

Har precis kollat på en livestream på youtube med Familjen Mandoki Cirillo. Alltså de är så mysiga. Jag vill vara deras kompis.

Jag gjorde ju ett klipp när jag passerat 12 veckor av graviditeten, jag var nog i vecka 14? Det var i samma veva som vi berättade för mina föräldrar i alla fall. Jag hade nog tänkt att jag skulle göra lite fler videor efter det, både för att det skulle vara en kul variation att få något att titta på, och för att jag tänkte att det skulle vara roligt för mig att göra videor. Men det har liksom inte blivit så. Jag tror att jag har skyllt på att jag blir tvungen att göra det med min mobilkamera för att jag inte har någon schysst riktig kamera.

Ni är ju i ärlighetens namn inte speciellt många som tittar in här heller så egentligen. Om jag skulle satsa på en karriär som känd från youtube så hade jag nog försökt slå ihop mig med syrran. Om hon vill. För jag vet att hon vill. Men kanske hellre som solist. 😉 Vi kanske kunde börja podda Liny? Ut i poddjungeln! Men hur det skulle gå till rent logistiskt när vi bor 35 mil ifrån varandra? Och vad skulle man prata om?

Lyssnar ni på någon podd? Vilka kan ni rekommendera?

Jag vill göra en satsning på en jobbrelaterad Youtubekanal, men idén är inte ursprungligen min. Jag får nog kolla med idémakaren först, men vi jobbar ju med var sitt djurslag så det ska la inte vara något problem. Hoppas jag. Ska forska i det lite mer på tisdag när det är operationsdag igen. Onsdag-fredag jobbade jag i alla fall på Axevalla med veterinär Henrik M från Färjestadskliniken. Jag tyckte att vi gjorde ett strålande arbete i alla fall.

På hemmaplan har vi köpt nya pjuck till Lilleman så han har varit ute och lekt medan vi har grävt och fixat. Snart klart med gruset runt huset! Blir så fint! 🙂 Ja, näe men det var det for now. Glöm inte att tipsa om poddar och youtubekanaler att följa. Kram ❤

Kommentera

