#413 Fredagsmys

Lilleman och pappan nattar i stora sängen 💙 Det har tystnat så antingen ligger han och småpratar och drar pappan i hår och kinder, eller också har båda somnat.

Själv känner jag mig lite småförkyld. Igår var jag en zombie. Ohh imorgon är det zombiewalk och jag missar det i år igen… och igår hade jag velat se KoRn på Grönan men det blev det inte heller något av. Jäkla skit. Man skulle bo hemma i Stockholm.

I alla fall. Härom kvällen lämnade jag jobbet städat och snyggt och alla hästar i så gott skick det gick med tanke på sina åkommor 😛 23:40 ringer veterinären om en häst som är på väg in. Det var ju bara att svärandes klä på sig och åka tillbaka och ställa sig och söva mitt i natten. Halv sex fick jag åka hem igen. Inte så pigg då alltså. Inte så kul att vara morsa då. Men Loke var rätt snäll. Vi sov en gång på fm och en gång på em. Vi tog en prommis på em och var ute på tomten och lekte. Nattade honom vid halv 8 och lade mig själv samtidigt. Ändå var jag inte superpigg imorse strax efter 5 när han vaknade igen. Han fick leka i sin säng till klockan var 6 då vi gick upp och gjorde frukost. Har sovit två gånger idag också så nu känner jag att jag kommit ikapp tror jag 😋

received_10159167344745048

Lämna en kommentar