#423 Tala ut

Jag gjorde det kanske fega men åtminstone mer produktiva än att stänga inne och fortsätta vara passivt aggressiv, vilket var att skriva ner mina tankar och känslor i ett brev. Jag skrev tre versioner innan jag var nöjd och eldade upp de två första i öppna spisen. Sen åkte jag och jobbade och ringde och berättade var det låg och att det skulle läsas innan jag kom hem igen så vi kunde prata om det. Vilket vi gjorde och nu känns det mycket bättre.

Jag är bättre på att uttrycka mig med penna än verbalt. Så nu har jag i alla fall fått lätta mitt hjärta.

Nu ska jag börja göra kväll och krypa ner. Skriver en Loke-uppdate nästa gång! ☺

Kommentera

