#88 Tröttsamt

Jag är så fruktansvärt trött på att behöva spotta hela tiden. Det är så vidrigt. Jag mår illa om jag sväljer det, men till slut mår jag illa av att spotta också. Hallå??

Jag kan inte dricka jämt, jag har prövat. Jag kan ju heller inte äta jämt. Var hos frissan och klippte luggen igår, köpte halstabletter och sög på under tiden. Det funkade bra, men man kan inte äta hur många såna som helst heller.

Fick som sammandragningar eller kramper under em som höll i sig ett par timmar men gick plötsligt över. Weird?

Gnällde hos syrran förut. Hon skrev till mig att det är på tiden att jag slutar jämför mig med andra. Om jag orkar klara mig igenom dessa pärser så är det banne mig jag som är en pregnancy viking. Hör ni det mina fellow preggos?! Vi är fett starka! Jag älskar dig lillasyster 💚 du är min klippa i guld!

Lämna en kommentar