#324 Kattklös och sinko

När Loke ska äta ligger han och trampar med fötterna och vevar med armarna, framförallt den som ligger uppåt. Så jag får mig ett par rivmärken. Ibland får han tag på linnet och drar och släpper så jag får en resårsnärt. Ibland håller jag i armen för jag är fett trött på att bli så misshandlad – ett rejält tjuvnyp i tutten gör skiiiton. Då blir han typ arg och bah ”Ahhh släpp min arm, jag kan inte äta utan den!!”.

Igår kväll upplevde jag dessutom att han inte blev mätt när jag ammade honom vid läggdags och det kändes skitdåligt. Börjar jag gå i sin nu? Ska vi behöva börja ge ersättning till kvällen? Det gör ju egentligen ingenting men igår när vi tinade lite pumpad mjölk så fattade han inte längre att han skulle suga. Ska testa en vanlig flaska och se om han fattar då. Måste diska dem bara.

Natten som gick vaknade han typ varannan timme och var orolig. Jag har fett ont i axlarna och är bra trött. Tog ingen pyjamas heller så jag frös en del. Blöh. Ska invänta julkalendern om en halvtimme sen kryper vi ner igen en stund till. Herrå.

En reaktion på ”#324 Kattklös och sinko

Lämna en kommentar