#387 She says I began to sing long before I could talk

Jag slår nästan vad om att Loke kommer ha lärt sig introt till Friends som första sång… x) Och klappa händerna. När han lärt sig det.

Idag tänkte jag kolla på en grej till maken i 30årspresent att dela på med min familj och ev hans egen också. Så visar det sig att hans föräldrar redan köpt en sån. Så jag börjar kolla på en annan grej. Väntar på svar från flera håll om de vill vara med och sponsra innan jag beställer.

Um. Nåt att skriva? Lilleman satt och lekte med ett durkslag i nästan en kvart förut. Knas ❤ Åh Carro, om du och W vill leka nån dag så är vi up for it. Tror han skulle behöva umgås med någon i sin egen ålder lite 😋🙂

2 reaktioner på ”#387 She says I began to sing long before I could talk

  1. Typiskt när man tänkt ut en bra present och så har någon annan redan köpt det!

    Absolut, W behöver nog allt träffa fler kids!
    Jobbar mån-ons nu, men torsdagar och fredagar är vi redo!

    Gilla

    1. Väldigt. Men i den prisklassen så var det bra att det inte blev dubbla… 😛

      Åh vad gött. Jag ska börja ta lite helger i maj på hästakuten 🙂 Ska bli kul. Vi simmar torsdagar 14:30 men innan dess eller fredagar går kanon. Vi kanske kan komma ut och hälsa på vår gamla kompost? 😉 🙂

      Gilla

Lämna en kommentar